Neem contact op
Heb je vragen over een product of bestelling? Dan kun je op ons op onderstaande manieren bereiken. Ook voor zakelijke projecten en alle overige vragen kun je ons telefonisch of per e-mail. bereiken. Op een aantal veelgestelde vragen hebben we het antwoord al online staan. Staat jouw vraag daar niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.
De Machinekamer
SHOWROOM ZAANDAM
Stormhoek 39, Zaandam
Opendi - za 10.00 - 17.30, zo 12.00 - 17.00
SHOWROOM UTRECHT
Nieuw Amsterdamlaan 15-17, Utrecht
Opendi - za 10.00 - 17.30, zo 12.00 - 17.00
MAGAZIJN
Fokkemast 23, Westzaan
Account
Samenwerken?
Ben jij een (interieur)influencer en wil je jouw volgers kennis laten maken met Sav & Økse? Neem dan contact op via [email protected] om de samenwerkingsmogelijkheden te bespreken.
Vragen?
Heb je een vraag? Wij helpen je graag en zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.
Veelgestelde vragen
Beschikbaarheid
Kan ik mijn bestelling zelf komen ophalen?
Ja, nieuwe producten kunnen afgehaald worden bij het magazijn in Westzaan.
Staan alle modellen tafels en banken in de showrooms?
We streven ernaar om van alle modellen van de collectie minstens één variant/exemplaar in de showrooms te hebben staan.
Kunnen jullie houtstaaltjes naar mij opsturen?
Je kunt online hout en Fenix kleurstalen bestellen. Houd rekening met enkele werkdagen levertijd.
Bestellen en betalen
Wat gebeurt er nadat ik een bestelling heb geplaatst?
Na het plaatsen van een online bestelling ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Let op: deze kan wel eens in de spambox terechtkomen. Wanneer het product bij ons binnen is, nemen we contact met je op voor een bezorgafspraak.
Kan ik mijn bestelling of het afleveradres nog wijzigen?
Nadat je bestelling bij ons binnen is, gaan we aan de slag met je order. Afhankelijk van de status van de bestelling kunnen contact- en aflevergegevens nog gewijzigd worden. Wil je iets veranderen aan je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected].
Hoe weet ik wanneer mijn bestelling bij jullie binnen is (orderstatus)?
Bij bestelling krijg je van ons een verwachte leverweek. Zodra je bestelling bij ons binnen is, krijg je bericht van ons.
Welke betaalmethoden zijn er mogelijk?
Je kunt voor de volgende betaalmethoden kiezen: iDeal, PayPal, Visa, Bankoverschrijving, Maestro, Bancontact, SOFORT Banking, MasterCard, Belfius, American Express en KBC. In de showrooms kun je pinnen en contant betalen.
Leveren
Leveren jullie ook in het buitenland?
Ja, wij leveren wereldwijd. Voor bezorging in het buitenland gelden andere bezorgtarieven, dan voor bezorging in Nederland en België. Deze service gaat in overleg, neem hiervoor contact met ons op, +31 (0) 757113930 of per mail: [email protected].
De bezorgkosten voor bezorging in België bedragen 50 euro. Let op: bezorging naar een adres in België kan langer duren dan de aangegeven levertijd op de orderbevestiging.
Wat zijn de levertijden?
De levertijd is afhankelijk of het product uit voorraad geleverd wordt of dat het product op bestelling wordt gemaakt. De levertijd van producten uit voorraad is doorgaans 2 - 5 werkdagen.
De levertijd van een product op bestelling is doorgaans 6 - 10 weken. De verwachte levertijd staat bij de productbeschrijving op de website vermeld.
Wat zijn de bezorgkosten?
Bij een bestelling van nieuwe producten boven de 100 euro is de verzending gratis (excl. Waddeneilanden). Voor bezorging van nieuwe producten onder de 100 euro zijn de bezorgkosten afhankelijk van het formaat van het product.
De bezorgkosten voor bezorging in België bedragen 50 euro.
Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
De Machinekamer werkt voor de bezorging samen met verschillende transportbedrijven en rijdt elke zaterdag met eigen transport in regio Zuid-Holland of Utrecht.
De bezorging van grote meubels wordt uitgevoerd door twee chauffeurs. De bezorging van kleinere meubels zoals stoelen kan door één chauffeur worden uitgevoerd.
Wanneer De Machinekamer de bezorging uitvoert krijg je een mail om een bezorgafspraak in te plannen en krijg je een dag voor de afgesproken datum een tijdbestek gemaild van twee uur.
Wanneer Dynalogic, onze externe bezorgservice, de bezorging uitvoert krijg je een mail van Dynalogic waarmee je de bezorging kan inplannen.
Tot welke verdieping wordt er bezorgd?
Onze bezorgtarieven zijn gebaseerd op transport tot in de woonkamer van het afleveradres. Levering vindt plaats tot de derde verdieping, mits de goederen goed naar boven zijn te tillen. Voor goederen naar hogere etages dient een lift aanwezig te zijn. Er zijn geen mogelijkheden voor het takelen van artikelen, je dient dit zelf te organiseren.
Waar moet ik bij de bezorging rekening mee houden?
Zorg dat er op de afgesproken bezorgdag en -tijd iemand thuis is. Indien we niemand thuis aantreffen, zijn we genoodzaakt de kosten van een eventuele tweede levering in rekening te brengen. Je dient de artikelen bij aflevering zelf te controleren op beschadigingen.
Ik wil mijn meubel laten monteren, is dat mogelijk?
Ja, we kunnen meubels voor je monteren. Hier rekenen we 59 euro extra voor. De kosten voor bezorging met montage in België bedragen 99 euro. Wil je hier gebruik van maken, geef dit dan bij je bestelling door. Kies bij het online afrekenproces voor ‘Bezorging + montage’.
Hoe zit het met retourneren?
Online aankopen kunnen binnen 14 dagen na aflevering van het product aangemeld worden voor retourneren. Vanaf dat moment heb je 14 dagen de tijd om het product terug te sturen. Voorwaarde is dat het artikel ongebruikt en onbeschadigd is en voor zover mogelijk in de originele verpakking. Vintage, maatwerk en in de winkel gekochte producten kunnen niet retour.
Meer informatie over het retour sturen van producten, kun je lezen op de pagina over retourneren.
Overig
Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Mocht je niet tevreden zijn met je product of onze dienstverlening, dan kun je een e-mail sturen naar [email protected]. Voorzie je e-mail van een duidelijke uitleg en foto’s en je ordernummer, zodat wij kunnen meedenken over een passende oplossing. Bellen mag natuurlijk ook: +31 (0) 757113930.
Hoe lang heb ik garantie op een product?
Voor door De Machinekamer geleverde producten geldt een garantietermijn van 1 jaar (tenzij anders aangegeven in de productomschrijving). Je dient het product na ontvangst zelf te controleren op eventuele gebreken en dit binnen 7 dagen bij ons te melden. Als de klacht gegrond is wordt er een passende oplossing geboden in de vorm van reparatie, een vervangen product of restitutie van de factuurwaarde.
Hoe kan ik een zakelijke aanvraag doen?
Zakelijke aanvragen kunnen gemaild worden naar [email protected]. Meer informatie voor zakelijke klanten vind je hier.
Worden sale producten ook bezorgd?
Sale artikelen worden niet standaard verzonden en kunnen op afspraak afgehaald worden in ons magazijn. Voor het ophalen van sale producten bij ons magazijn in Westzaan kun je (indien beschikbaar) kosteloos gebruik maken van de De Machinekamer aanhanger.
Wil je toch gebruik maken van onze bezorgservice? Neem dan contact op met ons over de tarieven.
Kunnen sale producten geretourneerd worden?
Nee, we nemen sale producten niet retour.
Mag mijn hond mee in de showroom?
Nee, honden zijn bij ons niet toegestaan. Met uitzondering van hulphonden, natuurlijk.